Service en kwaliteit

 

Triage – Waarom stelt de assistente vragen als ik de praktijk bel?

Wanneer u de huisarts belt, krijgt u één van de praktijkassistenten aan de telefoon. Zij vraagt u naar de reden van bellen en stelt u een aantal vragen om uw hulpvraag duidelijk te krijgen en om te zorgen dat u op de juiste manier wordt geholpen. Dat heet triage. Op die manier kan er een afspraak gemaakt worden op het juiste moment en wordt er voldoende tijd voor ingepland, waardoor lange wachttijden kunnen worden voorkomen. Alle assistenten zijn hiervoor speciaal opgeleid en doen alles in samenspraak met uw huisarts.

 

Compliment of klacht

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Wij willen aan al onze patiënten goede zorg leveren. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Wanneer dit zo is dan horen wij graag waarover u ontevreden bent. Of misschien bent u wel heel tevreden over onze praktijk. Ook complimenten mag u natuurlijk altijd doorgeven.

Samen oplossen
Heeft u een tip, klacht of opmerking, dan kunt u dit direct bespreken met de betrokkene(n). Komt u er samen niet uit of wilt u hier graag hulp bij? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze huisartspraktijk op het algemene telefoonnummer: 0413-472530. Onze klachtenfunctionaris zal daarna contact met u opnemen.

Onafhankelijke klachtenfuctionaris
Is het lastig voor u om uw klacht rechtstreek met ons te bespreken of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze kan u gratis adviseren, helpen bij het formuleren van uw klacht of bemiddelen. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris van SKGE bereikt u via de website van SKGE of telefonisch: 088-0229100.

 

Privacy – Welke gegevens verzamelen we?

  • Reacties: Bij reacties verzamelen we de gegevens uit het reactie formulier, IP-adres en browserinformatie ter voorkoming van spam. Een geanonimiseerde string van uw e-mailadres kan naar Gravatar worden gestuurd. Na goedkeuring is uw profielfoto zichtbaar bij uw reactie.
  • Media: Voorkom het uploaden van afbeeldingen met locatiegegevens, want bezoekers kunnen deze downloaden.
  • Cookies: Bij reacties kunnen we uw naam, e-mailadres en website opslaan in cookies voor uw gemak. Login- en weergavecookies worden tijdelijk bewaard.
  • Ingesloten inhoud: Berichten kunnen ingesloten inhoud bevatten die data van u kan verzamelen, zoals cookies en tracking.

Datarechten
U kunt een export of verwijdering van uw gegevens aanvragen. Wettelijke gegevens worden bewaard.

 

NPA accreditatie

Met trots kunnen wij u mededelen dat wij een geaccrediteerde praktijk zijn volgens de normen van het Nederlands Huisartsen Genootschap. Wat houdt dit in?
NHG-Praktijkaccreditering is hét kwaliteitskeurmerk in de huisartsenpraktijk. Eén keer in de 3 jaar beoordeelt een kritische auditor de praktijk. Mede door de NHG accreditatie zijn we in onze praktijk voortdurend bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze zorg en organisatie.